Ekim 29, 2014

4 Blogger 1 Ürün: Bebak Zeytinyağlı El Kremi


Merhaba :)
4 Blogger 1 Ürün projemize bu hafta Bebak zeytinyağlı el ve vücut kremi konuk oldu. Ürün bize Bebak firması tarafından gönderildi. 

Sponsor oldugunuz ve bizi desteklediğiniz için teşekkür ederiz Bebak, seviliyorsun :)


Ellerimin her zaman yumuşacık olması önemlidir benim için. Azıcık nemini kaybedip kurusunlar, hiç bir iş yapamaz hale geliyorum, moralim bozuluyor, yana yana el kremi arıyorum :) 
Kuru ya da sorunlu ellere sahip değilim iyi ki. 



Ben Bebak zeytinyağlı kremin nemlendirmesini sevdim. Ancak sürdükten sonra bıraktıgı yağlı hissi pek sevemedim. Sürdükten hemen sonra emilmiyor, 3-5 dakikaya kadar krem emilmiş oluyor ama yine de avuç içimde o kayganlık kalıyor. 

Ellerimi nemlediriyor, besliyor ve gerçekten sağlıklı bir görünüm veriyor, böyle ışıl ışıl, bakımlı yani :)

Kokusu beni rahatsız etmedi şahsen. Sürdükten sonra ellerimden çıkmayan bi kokusu var ama, yogun ve kalıcı yani baya :)



Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var ve 75 ml bir krem.

Elleriniz çok kuruysa memnun kalacağınızı düşünüyorum. Kış kapıdayken Bebak'a güvenebilirsiniz :)

Sevgili blogger arkadaşlarımın değerli yorumlarını da okumayı unutmayın;




Sevgilerimle
<3


6 yorum :

  1. Aynen bende de kayganlık hissi oluyor ama bir süre sonra geçtiğini hissediyorum. Kuru ve sorunlu eller çok memnun kalacaktır bu kremden =)
    Ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 2-3 saat sonra anca kayboluyor kayganlık hissi canım ama ertesi güne kadar süren bir yumuşaklık da var o yüzden hakkını yemiyorum kremin :)

      Sil
  2. Benim ellerim çok çabuk kuruyan bir yapıya sahip bu nedenle bu kreme bayıldım :) Bu arada dillerine sağlık Gizemcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kış yumuşacık eller seninle olsun tatlım :)
      sevgiler :*

      Sil
  3. Ben de de Bebak'ın şu küçük boy kremlerinden var, ayıla bayıla kullanıyorum :)

    bu arada ödül verdim sna :) http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu-aldm-ki-ben.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebak genel olarak iyi bir marka, ben de severek kullanıyorum diğer ürünlerini de :)
      Teşekkür ederim ödül için Mor Yolculuk, çok sevindirdin beni :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link